poměr levičáků k obyčejným občanům

 reakce na chystanou stávku dopravy v Praze

Tomáš Pečený

 

    Racionalizační opatření se ovšem nikdy nelíbí tomu, koho se týká. Ono se pak musí účinněji pracovat a nespotřebovat na to tolik peněz.

 

    Vzpomeňte si, jak obyčejní lidé na počátku první republiky přijali potřebné dobrovolné snižování mezd a jak se to levičáci pokusili hned zneužít. Podívejte se na současný přístup ředitele a pracovníků Českých aerolinií. Vzpomeňte si, jak Baťovy závody ve Zlíně překonaly těžkou krizi třicátých let, viz zmínka v odkazu */ článku pitomost socializmu....

 

    Psal jsem, že  o tom, jak si levicoví bossové a ti, kdo jim slouží, vykládají práci pro své spoluobčany v periodě hospodářského poklesu, se přesvědčíme v Praze příští týden.  Teď jsem viděl v Moravcově diskusním pořadu vystoupení primátora Béma, ředitele pražského dopravního podniku a asi představitele odborů a padala tam zajímavá čísla. Nemají to nikdo lehké a možná přece jen i ti odboráři vezmou současnou situaci patřičně v úvahu a dohodnou se..

  

    V tom ústavu Akademie věd ČR, pro který pracuji, se už řada vědců, i technik o němž vím, připravuje, že si kvůli té stávce vezmou dovolenou; na ten konec Prahy by se při dopravní zácpě nedostali ani autem. Doufejme tedy, že k ní nedojde.

    Prosím porovnejte si kvalifikaci těch vědců a jejich pracovní úsilí s těmi dopraváky. A přitom jsou pokud vím placeni méně. Viz i popis jejich problémů v podčárníku odkazu úspěchy Topolánkovy vlády . (Ostrý odsudek dopraváckých odborářů, který jsem tu napsal, když jsem si představil ty škody, by nebyl šťastný úvod k té kýžené dohodě.)