poměr levičáků k obyčejným občanům
reakce na chystanou
stávku dopravy v Praze
Racionalizační opatření se ovšem nikdy
nelíbí tomu, koho se týká. Ono se pak musí účinněji pracovat a nespotřebovat na
to tolik peněz.
Vzpomeňte si, jak obyčejní lidé na počátku
první republiky přijali potřebné dobrovolné snižování mezd a jak se to levičáci
pokusili hned zneužít. Podívejte se na současný přístup ředitele a pracovníků
Českých aerolinií. Vzpomeňte si, jak Baťovy závody ve Zlíně překonaly těžkou
krizi třicátých let, viz zmínka v odkazu */ článku pitomost
socializmu....
Psal jsem, že o tom, jak si levicoví bossové a ti, kdo jim
slouží, vykládají práci pro své spoluobčany v periodě hospodářského
poklesu, se přesvědčíme v Praze příští týden. Teď jsem viděl v Moravcově diskusním pořadu
vystoupení primátora Béma, ředitele pražského dopravního podniku a asi
představitele odborů a padala tam zajímavá čísla. Nemají to nikdo lehké a možná
přece jen i ti odboráři vezmou současnou situaci patřičně v úvahu a dohodnou
se..
V tom ústavu Akademie věd ČR, pro
který pracuji, se už řada vědců, i technik o němž vím, připravuje, že si kvůli
té stávce vezmou dovolenou; na ten konec Prahy by se při dopravní zácpě
nedostali ani autem. Doufejme tedy, že k ní nedojde.
Prosím porovnejte si kvalifikaci těch vědců
a jejich pracovní úsilí s těmi dopraváky. A přitom jsou pokud vím placeni méně.
Viz i popis jejich problémů v podčárníku odkazu úspěchy Topolánkovy vlády .
(Ostrý odsudek dopraváckých odborářů, který jsem tu napsal, když jsem si
představil ty škody, by nebyl šťastný úvod k té kýžené dohodě.)